המאמר מPshycorg קצת שם בפרופורציה את הרצון לעקוב אחרי מגמות.
נפילתו של פופולריות של מוצר - היא תמונת מראה של עלייתו; כלומר ככל שהוא הופך מהר יותר לפופולארי - הוא עלול להפוך מהר יותר - ללא רלוונטי.
כמו ששירז טל אומרת בפרוייקט מסלול - בעולם שלנו - או שאתה מכתיב אופנה, או שאתה קורבן אופנה (משהו כזה).
אפרופו, נראה לי שהיא יודעת כיצד נראים שני הצדדים (של הפופולריות).
במאמר המעניין הזה יש טענה שאם אתה רוצה שהמוצר שלך יחזיק לאורך זמן - אל תנסה לזרז את החדרתו. זו טענה קיצונית בעיניי, שכן לא תמיד יש קשר של סיבה-תוצאה בין העלייה - לירידה בפופולאריות של מוצר. לעיתים זה בגלל שהקהל שמאמץ אותו אוהב חידושים וזונח מוצרים של Mass Market; לעתים זה קורה כי למאסה קריטית יש חסרון (שמות של תינוקות - אתה בוחר משהו שהוא מיוחד, ואם הוא אכן מיוחד - עוד אנשים יבחרו אותו - ואז הוא לא יהיה מיוחד); והסיבה העיקרית היא שלפעמים נמאס לראות את כל הקרוקס האלה. כלומר - מוצר שנמצא בשימוש בקרב יותר מדי אנשים מהמעגלים החברתיים שלי - עלול להמאיס עצמו עליי.
כך או כך, עדיין חשוב לנו לעקוב אחרי מגמות - גם אם המוצר שלנו ייעלם מהר מדי - לפחות נדע את הקצב שלו...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה