GOOGLE רואה עצמה כאחראית על ארגון המידע במרחב האינטרנטי, וחברת ITA שבעצם מספקת תוכנה לחיפוש כרטיסי טיסה - מארגנת את המידע בתחום התעופה והתיירות.
מעבר לזה, יש הזדמנות גדולה להציע שרותים משלימים למי שרוצה כרטיס טיסה: פרסום ממוקד להשכרת רכב, בית מלון ושפע אטרקציות יכול להשלים את השרותים שGOOGLE מספקת.
מעניין לא פחות יהיה למכור פרסום ממוקד לקהל שעומד לטוס: עלות פרסום ממוקד שכזה למי שכבר רכש כרטיס טיסה יכולה להיות יקרה פי כמה מפרסום רגיל במנוע החיפוש. וזהבסוף מה שGOOGLE מחפשת - שווקים חדשים מהם תוכל להכניס כסף מהעסק המסורתי שלה: פרסום.
בבלומברג נכתב כי GOOGLE מנהלת מו"מ על רכישת החברה לפי שווי של מיליארד דולר.
תגובה 1:
בזבוז זמן וכסף של גוגל
הוסף רשומת תגובה