אם כן, זה עומד להיות מאוד מעניין!
עד כה המודל של HULU היה הכנסות מפרסום בלבד, וגביית כסף יכול להשפיע (לרעה) על כמות המשתמשים באתר גם אם זה 'רק' 9.9$ כמו שטען LA TIMES.
כזכור, HULU שייך לאולפנים הגדולים (דיסני, NBC וFOX)- האם יכול להיות שדווקא ההצלחה שלו גורמת להם להאט אותו קצת? יש סיכוי גדול שכן, כי כרגע האתר מכניס כ100 מיליון דולר מפרסום; האתר צריך להחזיק כ100,000 מנויים משלמים ע"מ לאזן את אובדן ההכנסה..
2 תגובות:
לא מאמין שאחרי שהרגילו אותנו ש-Hulu חינם ועם כל היצע התוכן העצום אנשים יתחילו לשלם.
מה שכן, מודל כמו FanCast, בו אני מקבל את התכנים האלה במנוי החודשי לקומקאסט, יכול להיות יותר מעניין. למרות שרוב הבעלים הם ערוצי ברודקאסט.
אסף כנראה צודק- אבל FANCAST זה של חברת כבלים שמעוניינת לשמר את הלקוחות שלה וHULU של אולפנים שמעוניינים לשמור על רמת הכנסות. לכל אחד יש את האינרנס שלהם
הוסף רשומת תגובה