יום שלישי, 4 במאי 2010

העתיד של הטלויזיה - הוא טלויזיה


בהמשך למה שרשמתי כאן על חזון הטלויזיה של GOOGLE ועד כמה זה לא פשוט לשים קופסא בבית, שווה לקרוא את הפוסט הזה של מארק קיובן שמדבר בדיוק על הנושא הזה וטוען - העתיד של הטלויזיה הוא ממכירת עוד טלויזיות...

הוא מספר על הקלות של הלקוח בשימוש של VOD, מקליטי DVR, וכמובן טלויזיות HD, כל זה לעומת הפתרונות הלא פשוטים של חיבור קופסאות שונות בסלון..

תקראו מה הוא רושם:

There is nothing that works out of the box. You have to be your own personal systems integrator and get the right box, figure out how to get content to that box over your in home internet, and then eat up your internet bandwidth in order to watch video that is dumbed down because it takes so much bandwidth.. That is not consumer choice. That is consumer hassle.:


מעניין לראות שהוא כנראה צודק, שימו לב לנתון הבא של מכירת טלויזיות - לפחות נכון לרגע זה, רוב האנשים לא רוצים עוד קופסא שתיתן להם איכות בינונית (מול HD) שאותה הם יחברו למחשב וכו'...אלא הם פשוט רוצים לקנות עוד טלויזיה, ולכן מכירות מכשירי הטלויזיה ממשיכות לעלות כמו כמות המכשירים בבית.


אני חוזר לרעיון של קיובן ואומר - לGOOGLE ממש לא יהיה פשוט להיכנס לסלון הביתי שלנו עם קופסא, והחבר'ה שם צריכים לחשוב על מודל עבודה ממש מתוחכם ע"מ להצליח היכן שאחרים וטובים נכשלו.

תגובה 1:

טל אמר/ה...

אתה צודק, ייקח זמן עד שיהיה תחליף לLean back..