יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום שלישי, 21 בדצמבר 2010
הקרב על הטלויזיה: נצחון קטן לאפל ומהלומה קטנה לגוגל
עוד אנקדוטה בקרב על הטלויזיה שרק התחיל לא מזמן (את דעתי אתם מכירים: Apple פיתחה מוצר פחות מהפכני שיצליח וGoogle פיתחה מוצר מהפכני שלא יצליח):
בעוד Apple צופה שהשבוע תימכר היחידה המילון של Apple T.V. (לשם השוואה: Roku שקיימת כבר שנתיים מכרה עד כה קצת פחות ממיליון ואילו Apple השיקה את הטלויזיה לפני כמה חודשים); Google חוטפת מהלומה לא צפוייה: קמפיין של אינטל לטלויזיות עם שבבי אינטל שמפורסם ברכבת התחתית לא מזכיר את Google T.V. במילה למרות שהכותרת היא Smart TV.
אינטל, שותפה ראשית של Google במיזם Google tv קצת מתרחקת ממה שקורה בימים אלה לפרוייקט השאפתני שקיבל דחייה לפני יומיים. באתר הקמפיין דווקא יש איזכור עצום של ל Google TV
הישג לApple, מכה מתחת לחגורה לGoogle.
כמו תמיד, 'שניים רבים השלישי לוקח' - איזו חברה זכתה שהלוגו שלה ייכנס למודעות הקמפיין? Boxee הישראלית!
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
מעניין, למרות שבעיניי גוגל ינצחו לבסוף.
הוסף רשומת תגובה