יום חמישי, 22 באפריל 2010

GLOCAL

הזכרתי בעבר את זה שאני חושב שכל נושא הLOCATION הוא מאוד מעניין. וכמובן כתבתי על FOURSQUARE כבר בפברואר.
פעילות של GOWALLA (אין קשר לWALLA..) שבה חולקו 250 כרטיסי חינם למשחק NBA (של הנטס) רק למשתמשים באפליקצייה לפי ציון מיקומים דרך האפליקצייה בסלולאר. זה אומר שרק מי שהייתה לו אפליקצייה שכזו וחיפש את הכרטיסים - יכל למצוא אותם לפי "נ.צ." מהאפליקציה. יש 'סיכום קמפיין' שמוכיח שהפעילות הצליחה.

עד כמה זה מעניין? היום פורסם שYAHOO מתעניינת ברכישה של FOURSQUARE. זו לא הבחירה האידיאלית לבעלי המניות של FOURSQUARE גם כי YAHOO נחלשת וגם כי אין לה מכשירים סלולאריים בבעלותה, להבדיל מGOOGLE או APPLE או MICROSOFT. היכולת לשלב בין פרסום מקומי, אפליקצייה שמציגה אטרקציות מקומיות ומכשיר סלולארי - הוא קטלני..

אין תגובות: