לאחר הרבה נתונים וסטטיסטיקות שהטרנד כבר כאן, ולאחר גיוס כסף לפני כחודש בשלהי המשבר (35 מיליון דולר), Twitter משמש פלטפרומה לראיון של ABC News עם המועמד לנשיאות שהפסיד לאובמה.
האם מקיין רוצה להראות שגם הוא מבין באינטרנט?
האם Twitter רוצה להראות שיש לו מודל עסקי נוסף?
ערוץ הטלוויזיה האמריקני עורך מחר (יום ג') ראיון באמצעות טוויטר, עם ג'ון מקיין.
משך הראיון ינוע בין 10 ל-15 דקות, ועל-מנת לקרוא את תוכני שני הצדדים, משתמשי טוויטר ייצטרכו לעקוב אחר החשבון של מנחה התוכנית, ג'ורג' סטפנופאולוס, ואחר החשבון של מקיין. הם יוכלו גם להציע בזמן אמת שאלות לראיון.
Twitter כבר היה בפריים טיים בעבר כאשר באחת מתוכניות האירוח בארה"ב, המנחה שאל את השחקנית קמרון דיאז שאלה שהגיעה ממשתמש בטוויטר.
על-פי נתונים חדשים שפורסמו, בפברואר ביקרו באתר 4 מיליון גולשים אמריקנים, גידול של כ-54% בהשוואה לינואר.
מי שקורא כאן יכול למצוא מס' אזכורים לשרות שממצב עצמו כמדורת השבט החדשה והעדכנית של המדיה הדיגיטלית כיום.
אין ספק שיש כאן חדשנות, אם כי מייגעת, כי הפורמט אינו בהכרח אידיאלי להצגת רעיונות ארוכים - אלא קצרים (לא לפוליטיקאים). ובכל זאת, זה מצטרף להמון אינדיקציות שTwitter מתכוון להיות הדבר הבא בדיגיטל ובחיינו.
תגובה 1:
סחתיין על הזריזות
ראיתי את זה לפני כמה דקות בCNN
הוסף רשומת תגובה