כותרת קצת שערורייתית,
אבל מסתבר שלמרות הפערים ביניהם בכמות הגולשים בארה"ב (50 מיליון יוניק בFACEBOOK מול 150 יוניק בGoogle), יש אתרים שמגיעה אליהם תנועה גדולה יותר שמקורה דווקא בFACEBOOK.
בין האתרים האלה אפשר למצוא את PerezHilton.com Dlisted, mom site CafeMom, Evite, video site Tagged.com, and, yes, Twitter.
אפשר לראות שחלקם אתרי רכילות ואתרי 'בנות', ואלה נושאים צהובים ורכילותיים שהם עדכניים במהותם (להבדיל מחיפוש בGoogle של מונח). אם אתה מתעניין בנושאים כאלה - אתה צורך את המידע מהר ועכשיו.
אבל אם נחבר את זה שכ3.5% מההפניות בFACEBOOK היו לקטעי וידאו (אל מול 2% בחודש קודם) אי אפשר להתעלם מזה שכנראה מגמת השיתוף בין הגולשים נמצאת עדיין בשלבי צמיחה.
יריב
תגובה 1:
Facebook לא צומח מזמן - הנתונים האלה נכונים אבל המגמה היא שGoogle ממשיכים לצמוח וFacebook נשאר במקום
הוסף רשומת תגובה