לאחר הפרסומת החברה תיכננה להשיק עוד פרסומות – הדובר טען שבהתחלה תוכן גל פרסומות ראשון, שמטרתו לייצר שיחה – ורק אז להמשיך את הגלים הבאים. לפי Microsoft, היא השיגה את יצירת ה'שיחה' של הצרכנים ולכן יכולה לעכב את גל הפרסומות הבא.
לMicrosoft יש נסיון לא טוב בשינויים ועקביות של מהלכים שיווקיים גדולים מעל לקו (ATL). זוכרים את המהלך עם סיינפלד? הוא הופסק זמן קצר לאחר השקתו – והחברה שינתה כיוון פרסומי ויצאה במהלך I'm a PC.
בהתחשב בהסטוריה של Microsoft, מעניין לראות האם אכן היא מקדימה את התכניות השיווקיות מבחינת מודעות ובאז – או שמדובר במשהו אחר..
לMicrosoft יש נסיון לא טוב בשינויים ועקביות של מהלכים שיווקיים גדולים מעל לקו (ATL). זוכרים את המהלך עם סיינפלד? הוא הופסק זמן קצר לאחר השקתו – והחברה שינתה כיוון פרסומי ויצאה במהלך I'm a PC.
בהתחשב בהסטוריה של Microsoft, מעניין לראות האם אכן היא מקדימה את התכניות השיווקיות מבחינת מודעות ובאז – או שמדובר במשהו אחר..
3 תגובות:
מעכבים, כמו כל דבר - הם מתלבטים שוב ושוב.
מה שכן - עושים עבודה בת-XXX עם המוצרים שלהם ושאף אחד לא יאמר אחרת!
היא לא מעכבת - מראש האסטרטגיה שם היא לקנות מדיה, לבטל אותה ולהכריז שהם מצליחים מוקדם מהצפוי (היה גם עם הLaptop Hunters)
דווקא הLaptop Hunters היה קמפיין טוב לשם שינוי...
הוסף רשומת תגובה