יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום רביעי, 28 ביולי 2010
האייפד הפך להיות עסק משמעותי (מאוד) עבור אפל
בחלוקה של הכנסות לפי תחומי הפעילות, אפשר לראות שאחרי רבעון (חלף רק רבעון שלם אחד בלבד) של מכירות iPad, ההכנסות מהiPad תרמו כ2.2 מיליארד דולר להכנסות Apple, יותר מהכנסות הiPod שתרמו כ1.5 מיליארד דולר. אמנם המון יחידות iPod נמכרות אבל המכירה של iPad כוללת מרכיבים חומרתיים נוספים וכמובן אפליקציות רבות.
מעניינת לא פחות היא העובדה שבזמן קצר מאוד הiPad הגיע לחצי מההכנסות מהMAC (4.4 מיליארד דולר) ולכן אפשר לצפות שבחודשים הבאים המגמה תמשיך ולא רחוק היום שההכנסות מהMAC יהיו נמוכות משל הiPad וירדו מהמקום השני אחרי הiPhone, למקום השלישי.
אם מחברים את כל המספרים אפשר להניח שקצב הצמיחה של Apple בחודשים הקרובים יהיה משמעותי – לא רק שכמות הiPad שנמכרים ימשיכו לגדול, הלקוחות שרכשו iPad ימשיכו לרכוש אפליקציות. כל עוד המכירות של הMAC לא ייפגעו – כנראה שApple עומדת בפני השנה הטובה בתולדותיה.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
אז לקנות את המנייה?
הוסף רשומת תגובה