אם מחר במסיבת העיתונאים (יום שישי אחה"צ) אכן Apple לא תודיע Recall כפי שנטען באתרים, היא עומדת לחוות משבר תקשורתי קשה שכנראה לא חוותה מעולם, ועלולה לשם כאן מחיר כבד מאוד בתדמית לא טובה ש'תלכלך' את המותג הכ"כ אהוד על הצרכנים ושמשדר ממשק מותאים למשתמש ואמינות של מכשירים.
זה יבוא לידי ביטוי במכירות, במחיר מנייה ובבעייה שאח"כ יעלה סכום גדול יותר לתקן אותה. משבר 'הסיליקון בחלב' של אפל יכול לפגוע בה בצורה משמעותית, אולי יותר ממה שסטיב ג'ובס חושב.
יריב לבסקי
משנה למנכ"ל
דורי מדיה ספייק
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה