יריב לבסקי משרבט רעיונות ומחשבות בנושאי שיווק דיגיטלי, טכנולוגיה ושיווק
יום שישי, 20 באוגוסט 2010
יכול להיות שבסיליקון אלי קוראים את הבלוג שלי?
לדעתי לא, אבל ממש מוזר: לפני כמה ימים כתבתי כאן על הפוטנציאל של שילוב של רשת חברתית ענקית ושרותים מבוססים מיקום: "דמיינו לכם משחק מונופול ענקי ברחובות תל אביב שאפשר לרכוש כל בניין, לשלם מס מעבר וכו' – בדיוק כמו במונופול! אתם קולטים את הפוטנציאל???..."
אתמול נודע שזינגה, חברת המשחקים (שיצרה את פארםויל) עובדת כנראה על משחק בניית ערים; אני ממש לא אתפלא אם הוא ישתלב בשרותי הLocation של Facebook - שילוב בין אפליקצייה בסלולאר והחיים האמיתיים.
ובינתיים, גם סלקום השיקה את מטרופולין - אחלה אפליקצייה שניתן לדמות מצב של קנייה ומכירה של נכסים, שוב - לפי המיקום של הלקוח (Location Based).
השבוע FACEBOOK השיקה את אפליקציית המיקום שלה: Places שמאפשר למשתמשים לעדכן היכן הם נמצאים כעת, לראות מי מחבריהם נמצא באותו אזור ולגלות מקומות חדשים ומעניינים. משתמשים גם יכולים לתייג את מיקום חבריהם, בדומה לתיוג תמונות ולמעשה לעשות להם צ'קאין משותף.
כאמור מי שמנהל את כל העסק הזה של PLACES הוא ג'סטין שפר (משלנו?) שהגיע מHOT POTATOE, חברה שרכשה FACEBOOK.
עולם השרותים מבוססי מקום ממשיך להתחמם..
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה