יום שני, 24 בינואר 2011

יאהו! מציגה: מודל טלויזיה היברידי

לפי כל מה שנראה נכון לכתיבת שורות אלה,יש סיכוי שYahoo! מציעה תפיסה מגובשת של Connected TV: החל מהחודשים הראשונים של 2011 היא תציע לשותפי תוכן להציג את התוכן כאשר מתווספת אליו חוויית אינטראקטיב – אפשורת סקרים, טבלאות מידע ורכישת פריטים אונליין.
כלומר, Yahoo! מציגה תפיסה היברידית (איזו מילה, אה? פתחתי מילון..) של שילוב הטלויזיה והאינטרנט. להבדיל ממיזמי תוכן אחרים, Yahoo! שמה כאן דגש גדול מאוד השילוב בין האינטראקטיב להצגת התוכן, דבר שכמובן אפשרי רק באינטרנט (לפחות כרגע).
התכניות הראשונות שיהיו משודרות יהיו מABC, CBS, SHOWTIME ועוד.

החסרון הגדול הוא, כמובן, שYahoo! עדיין לא מצאה דרך נוחה להגיע אל מסך הטלויזיה, והמחשב בחדר העבודה רחוק מלהוות תחליף לצפייה במסך הגדול שבסלון. האם Yahoo! תציע בהמשך אפליקציה או Set Top Box? ימים יגידו. מה שבטוח, המנהלת החדשה שהגיעה אל Yahoo! לטפל בכל נושאי התוכן קצרה הצלחות בעבר; בתפקידה האחרון היא סגרה את ההסכמים של FOX לשידור התכנים בHULU. היא באה לעבוד, זה בטוח. אני מניח שזו רק תחילת הדרך של Yahoo! בעולם הטלויזיה האינטרנטית ועוד נשמע בהמשך על התפתחויות.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה כיוון: הרבה יותר ממוקד מסתם להציע תוכן..

אנונימי אמר/ה...

מודל מעולה! ניתוח מצויין