יום שני, 17 בינואר 2011

מאמר שלי הערב בגלובס

המאמר סוקר את הזירה השיווקית הבאה: הקרב על הסלון, כלומר הכניסה של ענקיות הטכנולוגיה לשוק הטלויזיות.
"שנת 2011 עומדת להיות השנה שבה הקרבות השיווקיים יגיעו לזירה חדשה. שלושת העומדים בראש החברות הגדולות - סטיב ג'ובס מאפל (שנודע היום כי הוא יוצא לחופשת מחלה), סטיב באלמר ממיקרוסופט ואריק שמידט מגוגל - מקווים לנצח את הקרב הבא, ואולי החשוב מכולם - הקרב על הסלון הביתי שלנו".

רוצים לקרוא עוד?

מצ"ב קישור למאמר.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

גלובס איבדו את זה..