המאמר סוקר את הזירה השיווקית הבאה: הקרב על הסלון, כלומר הכניסה של ענקיות הטכנולוגיה לשוק הטלויזיות.
"שנת 2011 עומדת להיות השנה שבה הקרבות השיווקיים יגיעו לזירה חדשה. שלושת העומדים בראש החברות הגדולות - סטיב ג'ובס מאפל (שנודע היום כי הוא יוצא לחופשת מחלה), סטיב באלמר ממיקרוסופט ואריק שמידט מגוגל - מקווים לנצח את הקרב הבא, ואולי החשוב מכולם - הקרב על הסלון הביתי שלנו".
רוצים לקרוא עוד?
מצ"ב קישור למאמר.
תגובה 1:
גלובס איבדו את זה..
הוסף רשומת תגובה