במסגרת מלחמת 'גוג במגוג', והכניסה של רוב חברות האינטרנט הגדולות בארה"ב אל שוק הטלויזיה והתוכן, בצורה כזו או אחרת, Amazon מתכננת השקת שרות מתחרה לNetflix.
כתבתי על זה כבר בתחילת דצמבר, וכבר אז הייתי סקפטי (עוד באירופה..) על היכולת שלה להצליח ולהתחרות. לפי Engadget, כבר יש עיצוב של כל סביבת המוצר ואפילו האתר הגדיל לעשות וצירף מסכים לדוגמא.
עדיין לא שיניתי את דעתי: Amazon צריכה 'נשק סודי' על מנת להילחם בNetflix. לא ברור לי למה היא לא השיקה שיתוף פעולה עם Netflix, או עם חברה אחרת מהתחום כמו Blockbuster. בכלל, לAmazon משתלם לרכוש את Blockbuster ואת הסכמי הפצת התוכן שלה על מנת לקצר את הזמן להגיע לשוק (TTM).
מתחיל להיות צפוף בסלון שלנו (זוכרים שאמרתי ש2011 תתאפיין בקרב על הזירה הזו?), להלן רשימת השחקנים שמתחרים על תשומת הלב שלנו עם פתרונות צפייה בתכנים:
Netflix, Hulu, Apple (iTunes), VUDU, Microsoft (Zune Video), Sony (PlayStation Network), BestBuy (CinemaNow.com), Blockbuster, Intel . מי הבא בתור?...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה