יום שבת, 4 באפריל 2009

באזז לא נמדד במדדים כמותיים..


..ואת זה שכחו בBusines Insider. ידיעה שהתפרסמה משווה בין ההצלחה העסקית של Facebook, Google, Youtube וכמובן - Twitter.

אפשר לראות שלאחר 3 שנים של פעילות לTwitter יש 4 מליון יוניקים בחודש. לGoogle בתקופה זהה היו 18 מיליון ולYoutube היו 63 מיליון יוניק בחודש.


רק שTwitter מייצר באאזזז רב יותר, יחסית לכמות יוניק, וכמובן - בזמן אמת. מעבר לזה, בעוד לאתרים האחרים הנזכרים כאן היה צורך להיכנס אליהם לאתר - לTwitter יש מיליוני משתמשים בטלפונים הסלולאריים ואפליקציות שולחניות.


באזזז זה לא עניין של מספרים. אם הרצל היה מציג לשומעיו את חזון המדינה היהודית והיה כולל גם נתונים מספריים על שטח המדינה, כנראה שהיינו גרים היום באוגנדה.

אין תגובות: