אמנם הבחירות בארה"ב תמו, אבל מסתבר שאובמה רואה פוטנציאל עצום בשימור הקשר עם מאגר הנתונים של הבוחרים שנרשמו במהלך קמפיין הבחירות שלו.
זו אולי הפעם הראשונה שמועמד לנשיאות שומר על קשר עם בוחריו בצורה ישירה - גם לאחר היבחרו. המטרה, כך טוענים בסביבת אובמה, היא לעזור להטמיע את המדיניות של אובמה בקהילות המקומיות.
אובמה שולח מיילים אישיים, עליהם הוא חתום, אל מאגר הבוחרים שמונה כ13,000,000 אנשים.
אובמה הוכיח במהלך קמפיין הבחירות שלו שליטה ברזי השיווק; פעילות כזו הממשיכה גם לאחר היבחרו מוכיחה שוב את יכולתו והבנתו בכיצד לתקשר עם אנשים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה