פרד ווילסון, מנהל קרנות סיכון מעל ל20 שנה, דיבר בכנס של Adage על כך שמשווקים צריכים להרוויח את המידה ולא לקנות אותה.
זה מאוד מזכיר את הרעיון של 'אנשים כמדיה – מודל הפרסום החדש'.
פרד נתן כדוגמא את KOGI ואת Burger King כקמפיינים שהרוויחו את המדיה ודיבר על האתגר של המשווקים ביצירת Engagement עם הלקוחות שלהם.
דוגמה נוספת הם האחים ג'ונס (Jonas Brothers) שבעזרת שיווק נכון הגיעו ל28 מיליון! צפיות באינטרנט במשך חודשיים והגיעו למקום הרביעי בMTV כאשר אף תחנת רדיו לא השמיעה אותם, הכל בזכות האינטרנט.
למרות שאין לכם סבלנות (כי אתם קוראים כבר יותר מ25 שניות את הבלוג שלי) - אני ממליץ לראות את כל המצגת שלו.
תגובה 1:
אחלה תובנה
הוסף רשומת תגובה