Ford מעניקה ל100 צעירים בני שנות עשרים + את הפיאסטה החדשה לתקופת נסיון, בה הם ינהגו ברכב. הצעירים הללו יפרסמו ויכתבו על חוויותיהם תוך שימוש בכלי Social Media כמו Youtube, בלוגים, Twitter, Facebook ועוד.
הצעירים נבחנו בכישורי הSocial Media שלהם – ניגשו 4000 צעירים ונבחר 100 שיודעים לתקשר, שעוקבים אחריהם ומצליחים 'ליצור' קטעים בעצמם.
זו איננה הפעם הראשונה שתעשיית הרכב מכוונת לצעירים ומשתמשת באינטרנט ככלי שיווק עיקרי.
Toyota השיקה את דגם הScion בעולם הוירטואלי Second Life , ושברולט ערכה תחרות סרטים אינטרנטית והעניקה כפרס 5 מכוניות Aceo5.
Ford הודיעה שהיא לא תתערב בתוכן שהם מפרסמים, לא תערוך או תצנזר.
זה סיכון גדול מאוד שFord לוקחת על עצמה. בעיקר נוכח מה שקרה ב2006 לשברולט, שהשיקה את הTahoe וביקשה מצעירים להעלות קליפים בYoutube אודות הרכב – אך במקום זה מרבית הקליפים התמקדו בעד כמה הרכב מזיק לסביבה.
רוצים לראות את האתר של Ford? http://www.fiestamovement.com/agents
הצעירים נבחנו בכישורי הSocial Media שלהם – ניגשו 4000 צעירים ונבחר 100 שיודעים לתקשר, שעוקבים אחריהם ומצליחים 'ליצור' קטעים בעצמם.
זו איננה הפעם הראשונה שתעשיית הרכב מכוונת לצעירים ומשתמשת באינטרנט ככלי שיווק עיקרי.
Toyota השיקה את דגם הScion בעולם הוירטואלי Second Life , ושברולט ערכה תחרות סרטים אינטרנטית והעניקה כפרס 5 מכוניות Aceo5.
Ford הודיעה שהיא לא תתערב בתוכן שהם מפרסמים, לא תערוך או תצנזר.
זה סיכון גדול מאוד שFord לוקחת על עצמה. בעיקר נוכח מה שקרה ב2006 לשברולט, שהשיקה את הTahoe וביקשה מצעירים להעלות קליפים בYoutube אודות הרכב – אך במקום זה מרבית הקליפים התמקדו בעד כמה הרכב מזיק לסביבה.
רוצים לראות את האתר של Ford? http://www.fiestamovement.com/agents
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה