יום חמישי, 9 באפריל 2009

האוקיינוס הכחול של WEB2.0


המון מנהלי שיווק מתלבטים האם לאמץ כלי WEB2.0 או Social Media (או כל שם שתבחרו).
הנה כמה מקרים של שני מתחרים, האחד המשיך לדבוק בכלים המיושנים והשני עבר לשימוש בכלים מעודכנים.
אפשר גם להתבונן על התופעה במונחי 'אוקיינוס כחול'.
חדשנות בהגשת הצעת הערך ללקוח, כלומר שימוש ב WEB2.0 יכול להביא את המותג שלי למקום חדשני, ולהפוך את המתחרה שלי ללא רלוונטי. שימוש בSocial Media הכרחי לBrandurance, כלומר שינוי המותג שלי לפי חוקי המשחק החדשים של הצרכנים וזירת השיווק הדיגיטלי.

אין תגובות: