יום שישי, 3 באפריל 2009

ההבדל בין Samsung לHonda הוא כמו ההבדל בין בדיחה מגניבה לסיפור עם נרטיב שנוגע

והפעם בפרסומות - פרסומת זכירה של Samsung היא הפרסומת הנצפית ביותר של השבוע בארה"ב
אבל הפספוס כאן (בעיניי) הוא שהמסר לא הובן כהלכה (נורות LED מאירות מעולה!!!) - והקריאייטיב מעצים עליו.

לעומת זאת פרסומת של Honda שמשתמשת במוטיב קצת דומה הרבה יותר ממוקדת בהעברת המסר, אם זה בזכות הVoice Over של הקריין או זה שבFrame הראשון כבר נחשף לנו מראש הMaking Of מה שהופך את הפרסומת ליותר אנושית ואפשרית - ונגישה לנו.

אם Samsung מראים לנו מה אפשר לעשות בשימוש נכון בכבשים (מלבד 'שווארמה שמש'), אבל לא מצליחה לגעת וליצור נרטיב מדוייק; הרי שHonda מראה לנו כיצד בני האדם יכולים לשתף פעולה ביניהם ולהעביר מסר יחדיו. Honda הייתה רוצה שכולנו נשלב ידיים ונעביר לעולם מסר של איכות סביבה. 'כולם רוצים להיות טובים' אומר הקריין, 'ועכשיו יש הונדה היברידית - זמינה לכולם'.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ניתוח מעניין!

אנונימי אמר/ה...

דווקא אחלה פרסומת של Samsung