יום שני, 13 באפריל 2009

KOGI - ככה מנהלים מותג בTwitter!




ל KOGI, יש רשת מסעדות אוכל מהיר קוריאני (הם מגדירים עצמם – Korean BBQ-To-Go).
יש להם גם טנדרים שמסתובבים ומוכרים אוכל שנעשה בזה הרגע בטנדר.

הם הקימו חשבון בTwitter, והציעו למי שרוצה לקבל הודעה באיזו שכונה הם נמצאים – להירשם.
נרשמו 14,000 אנשים שמקבלים הודעות בכל רגע נתון היכן אפשר לרכוש סנדביץ'!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כשהייתי קטן הייתה 'פיצה בא לי' - אוטו פיצה כזה. זה בדיוק מתאים להם - אני מתקשר להציע להם.
או אולי לבחור שמוכר אבטיחים אצלי בשכונה ומגיע עם טנדר.