יום רביעי, 22 באפריל 2009

מה הSocial Media המועדפת על המשווקים?


סקר חדש שנערך לקראת כנס Social Media Success Summit מגלה כי 88% מהמשווקים הצהירו כי הם משתמשים באתרים חברתיים במטרה לשווק את העסקים שלהם, כאשר 72% מתוכם הודו כי הם החלו לעשות זאת רק בחודשים האחרונים. זה אומר שללא ספק - זהו הטרנד החדש בשיווק.


Twitter, דווקא הוא - נמצא במקום הראשון, כאשר 86% מהמשווקים הצהירו כי הם עושים בו שימוש פרסומי. לאחר מכן פופולרי ביותר השימוש בבלוגים (79%), ב LinkedIn משתמשים 78% ובFcebook וב Facebook משתמשים 77%.


הדו"ח ממש מעניין לטעמי - אפשר לראות לפי 3 הנושאים שמטרידים את המשווקים כי השיווק בSocial Media רק החל וקורם עור וגידים. 3 הנושאים מתייחסים לאופן האופטימלי שבו יש להשתמש באתרים חברתיים, הדרך למדידת האפקטיביות של זה וכיצד יש להתחיל את השימוש במדיה החברתית. אלו הן שאלות בסיסיות לגמרי ומראות שמנהלי השיווק עדיין בתחילת הדרך בנושא זה.

אין תגובות: