כבר כתבתי כאן על ההצלחה של Hulu, שמראה שיש מודל Web T.V שמצליח.
לא מספיק שHulu הפכו להיות אתר הוידאו מס' 2 בצפיות בעולם, הם גם הצליחו להכניס פרסומת לזכורות ואהובות האמריקאי. (מקום 3).
לא יודע מה משפיע על מה, אבל בטוח שהPromoter – אליזה דושקו מבית הבובות – מאוד עזר לזכירות של הפרסומת...
לפרסומת: http://www.youtube.com/watch?v=z9fhpdVIwwU
לא יודע מה משפיע על מה, אבל בטוח שהPromoter – אליזה דושקו מבית הבובות – מאוד עזר לזכירות של הפרסומת...
לפרסומת: http://www.youtube.com/watch?v=z9fhpdVIwwU
תגובה 1:
זה בזכות השחקנית, לא Hulu
הוסף רשומת תגובה