יום שלישי, 19 במאי 2009

מנהל השיווק של השב"כ...

גם לשב"כ (כנראה) יש מנהל שיווק שרוצה להיות חדשני. אחרת איך אפשר להסביר את הכתבות שעסקו באזהרה של השב"כ מפני נסיון של גורמים עויינים - ליצור קשר בFacebook.
בהתחלה זה קצת מפחיד, אח"כ פחות.
ואחרי כמה דקות זה כבר נשמע מגוחך – עוד אזהרה, פשוט במקום סיני וכו' מצאו בשב"כ BUZZ חדש ש'מצטלם' טוב (בעצם תופס כותרות).
אה-מה-מה, השב"כ לא קוראים את הבלוג שלי שTwitter כבר מזמן הרבה יותר אטרקטיבי, ואם היח"צ שלהם היה מדבר על 'שימוש של כוחות עויינים בTwitter' יש מצב שהיה תופס כותרות יותר רציניות...

הארץ מצטט ואמור – "המקרה האחרון היה ברשת החברתית "פייסבוק", בו אדם שהציג עצמו כסוכן מלבנון הציע תשלום תמורת מידע מסווג. הגולש הישראלי העביר דיווח לשב"כ וניתק את הקשר עם אותו גורם". נו, שויין. קרעתם אותי מצחוק. אתם בטוחים שהאדם הזה לא התבלבל ורצה להגיע לebay ולסחור מידע – תמורת - תשלום?

אין תגובות: