יום שלישי, 19 במאי 2009

לאכול את הכובע: טעיתי


במרץ מייקרוסופט השיקה את קמפיין Laptop Hunters שניסה לשפר את תפיסת המחיר שלה - כלפי מטה.


הנה מה שרשמתי אז:

"בעיניי, אם מייקרוסופט רוצה לדבר על תועלת ללקוח היא צריכה לדבר על Value For Money ולא על מחיר זול. גם של התוכנות שלה וגם של המחשבים איתם היא עובדת. זו חברת תוכנה ולא שופרסל – מיצוב של 'מחירים נמוכים' הוא מיצוב בעייתי לחברה שמנסה להילחם בתופעת הפיראטיות. כי אם יש משהו יותר זול מלקנות תוכנה במעט כסף – הוא להוריד אותה בeMule.."


בפועל, מתחילת הקמפיין לא רק שתפיסת הערך (Value) של מייקרוסופט - עלתה, זו של Apple - יורדת.


אז אמנם זה לא בניגוד מוחלט למה שרשמתי, אך אין ספק שרוח הדברים הייתה שהקמפיין לא יעבוד.

נחשו מה? - טעיתי!

4 תגובות:

צחי אמר/ה...

סחתיין על הכנות
לא נורא - לפעמים כולנו טועים

נמנמני אמר/ה...

כמו שראינו את שוקי ההון מתנהגים לאחרונה בד"כ אין קשר בין מה שהחברה עושה בפועל לבין מחיר המניה
נראה לי שהקורלציה בין מניית APPLE למדד ההתעטשויות של ג'ובס היא יותר חזקה מה-VALUE PROPOSITION של המוצר / הקמפיין האחרון שלהם
...ושוב אולי באמת טעית....

Unknown אמר/ה...

קראתי את הכתבה ב-Ad Age.

נתונים מדהימים עד כדי מחשידים...
קמפיין נחמד אבל רק קמפיין.
יש לי תחושה שקריספין בחשו פה. :)

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.