בהמשך למה שרשמתי כאן על המודל העסקי של Facebook, נראה שTwitter באותו כיוון.
יש כאן דיאגרמה גראפית של מס' אפליקציות וחברות שמנהלות טרנזקציות עם Twitte - כלומר דרכן ניתן לבצע פעולה כלשהי, או לצפות בחשבון או לעדכנו, או שהן מבצעות פעולה על התוכן (נניח אוספות כמה חשבונות ביחד לפי נושא) וכו'.
זה המודל העסקי של האינטרנט - מודל הקוד הפתוח שמאפשר לחברות תוכנה לייצר שרותים נלווים ולהעלות את הערך של המוצר שלך. זה חלק מעקרונות השיווק הדיגיטלי - אם יש סביבך קהילה של מפתחים שמאמינה במוצר שלך ומפתחת עליו תוספות - סיכויי ההצלחה שלך גדלים.
אם רק ניקח כדוגמא את רמת ההכנסות שTwitter יכולה לעשות (אינני יודע אם היא עושה זאת) מהתחשבנות עם חברות הסלולאר בעבור הSMS שנשלחים מ - ואל האפלקיציה - נבין עד כמה כל שרות נוסף בתחום הסלולאר שיכול להקל על המשתמשים ולהוסיף עוד אחרים - כל שרות כזה שווה הון לTwitter.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה