Lisa Gavales היא הCMO של Express. מבחינתה, גם אם לקוח לשואל אותה 'האם יש לכם ג'ינס באורך כזה וכזה' – היא עונה לו במשך 15 שניות (הזמן להקליד 140 אותיות), וממשיכה הלאה.
כרגע יש לה 4-5 אנשים בצוות שעונים לשאלות, ומעבירים שאלות הלאה לשרות הלקוחות.
ליסה מספרת שהיא עוקבת אחר מנהלי שיווק אחרים (לא אחריי, אני כותב בעברית..) וגם אחר לקוחות שמדברים על המותג שלה.
לאחר קריאה של הראיון איתה נדמה שתפיסתה של ליסה היא שהשימוש בTwitter מתאים בעיקר למענה על שאלות לקוחות שנשאלות שם, פחות ליזום מהלכי שיווק.
כך או אחרת, יש לה כמעט 5000 עוקבים בTwitter. והממשק של הTwitter שלה ממותג כהלכה.
רוצים לראות – חפשו אותה בחשבון Twitter בשם @ExpressLisaG
המאמר המלא כאן - http://adage.com/cmostrategy/article?article_id=136239
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה