יום שני, 11 במאי 2009

Mitsubishi עושה מהלך Engagement


להבדיל מBMW והביקורת שלי על המהלך שלהם שלא ממש ממצה את הפוטנציאל במדיה, החברה בMitsubishi לדעתי עושים מהלך הרבה יותר מעניין.

בפרסומת שלהם שהושקה בספרד לרגל איזו תערוכת רכב בברצלונה (מתנצל מראש אם פגעתי באלי אילדיס או חובב רכב אחר), אפשר לראות את המהלך:

הם החביאו 30 חלקים של Colt (דגם של מיצובישי שהוא מספיק קטן ע"מ להחביא אותו..) באינטרנט. הראשון שמוצא ומרכיב מקבל פרס - חסינות! סתם. מקבל רכב Mitsubishi Colt.
שימו לב למיניסייט המגניב - לדוברי הספרדית בלבד


תגובה 1:

ירון אמר/ה...

זה שיווק מאוד בסיסי היום, חבל שבארץ בקושי עושים מהלכים כאלה..