יום חמישי, 14 במאי 2009

Seth Godin מדבר על שיווק ושבירת כוס בחופה

Seth Godin הוא בלוגר, יזם ואיש שיווק שמבין וחי את האינטרנט. וכמובן - יש לו בלוג.
בהרצאה שהוא העביר לפני כמה ימים הוא טוען שהאינטרנט סיים את עידן השיווק להמונים (Mass Marketing) והחזיר את המבנה החברתי של החברה אלפי שנים לאחור - למבנה של שבטים.
הרעיונות, אומר סת', מגבשים שבטים סביבם.
(הוא מזכיר את שבירת הכוס בחתונה יהודית כמסמנת שינוי)

מעניין שאיש שיווק כמו סת' אומר שMass Marketing מחייב רעיונות בינוניים שיתאימו לרוב האנשים...

אין תגובות: