יום שישי, 1 במאי 2009

כיצד מנהל השיווק הראשי של Kodak - Jeffrey Hayzlett נערך לשינויים בהתנהגות הצרכנים?


עם יותר מ2,500 חברים בFacebook ו3,200 עוקבים בTwitter, לCMO (Chief Marketing Officer) של Kodak כנראה מגיע לזכות בתואר 'אחד מה20 כוכבים בעסקים' של Twitter ( כל לפי אתר BizTechDay). הוא גם אחד מה100 מנהלים שהכי עוקבים אחריהם בExecTweets (שרות שעוקב אחר מנהלים שמפרסמים Tweets בTwitter).

אהבתי מאוד את האמירה שלו על תפקידו –
"Engaging in conversations with my customers".

לאחר מכן רושם ג'פרי מאמר קצר בשם - I'm a CMO, and I Tweet, בו הוא מסביר כיצד הגיע לשליטה בכל כלי הSocial Media. "המעורבות שלך (כמנהל שיווק: י.ל.) בSocial Media ישפר את המותג שלך, יחזק את הקשר עם קהלי מטרה וישמור אותך במודעות למה שקורה עם העסק שלך. זה שווה את ההשקעה" אומר ג'פרי.

למאמר המלא: http://adage.com/cmostrategy/article?article_id=136227


אין תגובות: