יום שני, 11 במאי 2009

BMW מבטאת את האושר


קמפיין חדש של BMW Z4 Roadster, נקרא - An Expression of Joy.

160 ליטר של צבע, 45 מצלמות שמצלמות - שני רכבי Roadster עם פחי צבע מאחורי הגלגלים שלהם.

הציור מאוד מזכיר את סגנונו של פולוק.

הדבר המדהים בקמפיין הזה (בעיניי) הוא האתר, שמראה את הציור על בד הקנבס, בצורה מאוד אינטראקטיבית שאפשר לראות את שלבי ההפקה של הקמפיין וצילומי הרכבים שנוסעים וצובעים.

וכמובן שיש משחק שפותח במיוחד (והושק במרץ) - שמתאים לiPhone וipod touch. יש למשחק כבר 500,000 הורדות!


מצד שני, אי אפשר לפספס את חוסר הניצול של האינטרנט כמדיה אינטראקטיבית. ממש פספוס לא לבקש מהגולשים לצייר משהו, ליזום מהלך של משחקי צבע באתר, ליצור את הגירסא שלך לציור וכו'.


כנראה שהאושר של BMW הוא לעשות מהלכים נחמדים, לא יותר מתאמצים, ועדיין להיות אחד המותגים הכי נחשקים בעולם. גם את זה צריך לדעת לעשות.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

החלק של ה-Augmented Reality של הקמפיין הוא באמת מגניב:
קבל

Unknown אמר/ה...

טוב כל ההודעה הסתבכה, אבל הבנת...