יום חמישי, 28 במאי 2009

האתגר של מנוע החיפוש החדש של Microsoft

Microsoft עומדת להשיק קמפיין ענק (סביב ה100 מיליון דולר) למנוע החיפוש החדש שלה - Bing.

האם יש מה לחדש בתחום החיפוש? וודאי שיש!
אך הגולש הממוצע חושב שלא - 65% מהגולשים מרוצים מתוצאות החיפוש של המנוע בו הם משתמשים.
מצד שני - 42% מהחיפושים נערכים מחדש (נניח כשאי כותב מחדש מילה נוספת ו או משתמש במלים אחרות), ו25% מהחיפושים מסתיימים כשאנו לוחצים על כפתור 'הקודם' (Back) בדפדפן. וMicrosoft 'בונה' על נתונים אלה וטוענת כי תוצאות החיפוש שלנו לוקות בחסר - ואנחנו פשוט לא מבינים זאת.
לפני שהשיקו את הiPhone אם אפשר היה לשאול אנשים האם יש להם צורך בשינוי מהותי בטלפונים שלהם - אני מניח שהתשובות היו - שלא. ואז באה Apple והראתה שאפשר גם אחרת. כיום כולם חושקים בטלפונים עם מסך-מגע ואפליקציות מרובות להורדה.

אבל לא קל לשכנע את הצרכנים שיש לך משהו שהם צריכים - ופשוט לא ידעו זאת - ולכן Microsoft צריכה לשלם צ'ק של כ100,000,000$ והחל מה3 ביוני (תאריך משוער) - נראה כיצד היא עושה זאת...

אין תגובות: