להבדיל מBMW והביקורת שלי על המהלך שלהם שלא ממש ממצה את הפוטנציאל במדיה, החברה בMitsubishi לדעתי עושים מהלך הרבה יותר מעניין.
בפרסומת שלהם שהושקה בספרד לרגל איזו תערוכת רכב בברצלונה (מתנצל מראש אם פגעתי באלי אילדיס או חובב רכב אחר), אפשר לראות את המהלך:
הם החביאו 30 חלקים של Colt (דגם של מיצובישי שהוא מספיק קטן ע"מ להחביא אותו..) באינטרנט. הראשון שמוצא ומרכיב מקבל פרס - חסינות! סתם. מקבל רכב Mitsubishi Colt.
שימו לב למיניסייט המגניב - לדוברי הספרדית בלבד
תגובה 1:
זה שיווק מאוד בסיסי היום, חבל שבארץ בקושי עושים מהלכים כאלה..
הוסף רשומת תגובה